Pomoć
Kako Vam možemo pomoći?
Najčešća pitanja:
Kako mogu pronaći odgovarajuću veličinu?
Naša tabela za veličine je u 95% slučajeva točna . Koristimo standardne europske veličine od 36-42.
Lovidovi | Cipele | Tenisice |
36 | 36 | 36,5 do 37 |
37 |
37 | 37,5 do 38 |
38 |
38 | 38,5 do 39 |
39 |
39 | 39,5 do 40 |
40 | 40 | 40,5 do 41 |
41 | 41 | 41,5 do 42 |
42 | 42 | 42,5 do 43 |
Važno! Koristimo standardne veličine/kalupe. Molimo da se uzme u obzir da to nisu kalupi sportske obuće/tenisica koji su nešto manji. Ukoliko nosite Nike ili Adidas tenisice npr. u veličini 37,5 ili 38, potebno je da naručite naše Lovidovice u 37 odnosno za 0,5 ili 1 broj manje.
Je li dostava besplatna?
Dostava je besplatna za sve gradove u Hrvatskoj.
Kako mogu vratiti/zamijeniti proizvode?
Veličina nije odgovarajuća ili cipelice nisu kao sto ste očekivali? Slijedite ova 3 koraka da biste vratili svoju narudžbu:
Prvi korak
Pošaljte e-mail na support@lovidovi.de s predmetom POVRAT ili ZAMJENA te brojem narudžbe (npr. "Povrat #1111"). Na mail ćete dobiti sve potrebne informacije.
Drugi korak
Proizvode zapakirajte u originalnom pakiranju i pošaljite natrag na navedenu adresu. Trošak dostave povrata snosi kupac dok ponovnu dostavu zamjene snosi Lovidovi.
Treći korak
Nakon što primimo povrat/zamjenu, izradit ćemo nove cipele (zamjena) ili ćete dobiti novac natrag.
NAPOMENA:
- Kod individualiziranih proizvoda (gravura/odabir kože po želji) nije moguća povrat niti zamjena.
- Storniranje narudžbe moguće je samo u roku 24h od kreiranja narudžbe.
NAPOMENA ZA ZAMJENE
Svaki par se izrađuje po narudžbi posebno za Vas. U slučaju da su cipele male ili velike izrađujemo novu odgovarajuću veličinu. S obzirom da smo mali biznis i da se radi o ručnom radu, imajte u vidu da opcija zamjene za 3. par ili povrat novca (nakon zamjene) nažalost nije moguća.
Kada počinje rok povrata?
Razdoblje povrata počinje nakon što su svi predmeti iz vaše narudžbe stigli. Imate 14 dana mogućnost za svoju zamjenu ili vraćanje robe. Stoga, pričekajte dok vaša narudžba ne stigne u potpunosti.
Nakon što paket stigne u originalnom pakiranju na našu adresu, izvršit će se provjera obuće kako bismo utvrdili da cipele nisu nošene ili oštećene.
Neispravna narudžba, što učiniti?
Vaša narudžba je stigla oštećena? Molimo vas da nas kontaktirate putem e-mail-a support@lovidovi.de. Unesite broj narudžbe kao subjekt, priložite fotografiju štete i ukratko nam objasnite oštećene. Javiti ćemo se što je prije moguće s prijedlozima za moguća rješenja.
Za sva ostala pitanja rado stojimo na raspolaganju!
E-Mail: support@lovidovi.de